tisdag

Jädrar vad varmt det är nu, alla pratar väder överallt och tycker det är så skönt, inte jag!! Jag älskar också sol men inte värme, jag tycker inte om att behöva gå i shorts och linne och ändå svettas. Och med kroppen jag har nu känns allt bara ännu värre, bor i svarta långbyxor och långtröjor, är inte alls bekväm och vill inte behöva visa upp den för någon. 
 
Lagade riktigt god middag igår iallafall, kycklingwok med ananas, gott gott! 
 
 
 
På kvällen hade vi tandläkartid med Love, han ville inte sitta i stolen men var så duktig och gapade fint, och hade jättefina tänder, med någon avslagen flisa här och där efter att han har ramlat, men inget som är någon fara. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0