födelsedagsbarn



min dag började med att minstingen slog upp sina blå klockan 05.30, när jag efter 30 minuter ammat klart honom på en stund la jag honom i sängen och gjorde lite morgontoalett, med ögonen i kors bad jag en stilla bön att han skulle somna om så jag kunde få somna om.

när jag sitter och halvsover inne i badrummet hör jag ett nyvaket "maaaamma!?", mellanstoringen vaken!!

frågar om han vill komma in till oss och somna om en stund, "nej, kolla TV..." svarade han bestämt.

vid 07.15 väcker jag Henrik, jag är hungrig, undrar (för mig själv) vart min "frukost på sängen" är och tänker inte låta honom sova bort hela min födelsedag.

han somnar om och kommer upp någon gång efter 8, då sommar minstingen för en stund och jag får present.

ett jättefint armband som Love valt, jag är så himla glad för det!!



när vi är iordning med kläder, frukost och allt annat som hör till, går vi ner på stan och kollar in den italienska marknaden som är där. mysigt men inga inköp blev det, eller jo lite, lite torkad frukt. Vi köpte med oss bakad potatis och gick ner till parken och åt, sen fick L springa av sig lite på lekplatsen där. Dick kom dit och överraskade oss, vi gick och matade änderna lite med bröd som blivit över från lunchen.

på eftermiddag åt vi mjukglass i hamnen med polkaströssel, har varit sugen på det i flera, flera dagar nu!!

dagen avslutades såklart med tårta, nomnom!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0