olika

jag jämför allt, precis allt med hur Love var som bebis. inte så konstigt kanske för jag "vet ju inget annat". Will och Love är så himla lika på många plan men även så olika på andra.

tex när det gäller att åka vagn. L somnade alltid i vagnen, Inga undantag, vagnen var alltid ett säkert kort. W sover endast i vagnen om det är sovtid, annars ligger han vaken. nercabbat ska det vara också så han kan titta ut, suffletten är dötrist att ligga och glo i och cabbar man inte ner blir han vansinnig.




han är väldigt aktiv och ska vara med överallt, sover i princip aldrig och bara korta stunder för att inte missa något. ligga på golvet och bara va var inget alternativ innan han kunde rulla, nu går det bra en liten stund, bästa är att gå runt med honom så han får vara med och titta. precis som L var!!

ikväll har han varit helt tokig, så himla arg, han har skrikit helt hysteriskt, magknip har man hört att det ska vara då, men W är bara så extremt trött när han skriker så. försökte söva honom i vagnen men det gick inte, vagga, vyssa och gunga var heller inge bra. när jag skulle natta L med tandborstning, läsning och allt vad det innebär var jag tvungen att lägga W i sängen en liten stund. 15 sekunder tog det den hade han slängt sig på sidan och tokdäckat. får se hur det här går nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0