Jul. 18, 2014

i kväll var L sugen på att gräva, han skulle bygga sandslott sa han. så vi åkte ner till kalmarsundsbadet med hink och spade i högsta hugg.




när vi grävt en stund åkte vi hem för att grilla lite grillspett, inte länge efter att vi kommit hem märkte jag att jag tappat armbandet jag fick igår. jag tog W med mig och åkte tillbaka till stranden med en gång. Tack gode gud så hade någon lämnat in det i kiosken, och tack för att jag tänkte på att fråga där innan jag började finkamma hela stranden.

maten var god och efter blev det lite grillad banan med choklad och glass!! var riktigt länge sedan jag åt det.



Alla barn sover nu, H är hos en kompis och jag är så trött att jag skulle kunna somna stående, så god natt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0