suck och pust

jag har inga problem alls att sova på morgonen, om jag nu bara hade kunnat/fått, men då har jag mina barn att ta hand om, snarare problem med att hålla mina ögon öppna då.. varje morgon när jag är dödens trött säger jag till mig själv att jag ska gå och lägga mig direkt i sa samma sekund som båda barnen sover vilket är runt 21.30-tiden.

vad händer, ännu en kväll ligger jag här och är inte trött!!! klockan är supersent och jag är stressad över att lilleman säkert vaknar runt 04 som han har gjort ett par dagar nu "w


Vi var på Leo's lekland idag, Love var överlycklig och ville aldrig gå hem men efter 4 timmar där kände vi att det var dags (svetten rann på alla 4 och en dusch behövdes!!) för att slippa jaga L över hela leklandet fick vi muta honom med en slush- en grön, alltid ska det vara den gröna.

deras hamburgare där är så god, fetaoströra, rödlök och soltorkade tomater!!



nu känner jag kanske att jag är lite trött!! natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0