lugnet före stormen

sitter och kollar på nyhetsmorgon och dricker kaffe, havregrynsgröt med vanilj och hallon samt 2 knäckte ligger redan i magen. Will sover och det är helt lugnt, lugnet före stormen som man brukar säga. han kommer vakna när som helst så jag vågar knappt röra mig för att inte råka väcka honom någon minut för tidigt.
Love kommer hem från Öland om ett par timmar och jag måste säga att jag saknar honom lite nu ")

i förrgår natt sov W från 20-06 och i natt lite mer rörigt, somnade vid 22 någonting och vaknade flera gånger under natten, första gången vid 01.23 och sen ett par gånger till.



i eftermiddag ska vi fira min bror D som fyller år idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0