!

jag har som sagt länge tänkt att jag skulle sluta skriva om barnen på bloggen, funderat fram och tillbaka, det är så himla roligt att få berätta och dela dom med mina vänner. jag har ändå en del besökare och det är ju fantastiskt roligt eftersom det är personer som frivilligt går in här och läser, jag gillar att folk får välja själva om dom vill veta vad vi gör om dagarna istället för att hela dagarna trycka upp bilder och information i ansiktet på vänner på Facebook. men det var när jag häromdagen läste denna artikeln i Mama som jag verkligen bestämde mig för att lägga ner!!





det är viktigt att man tänker både en, två och tre gånger på vad man lägger ut, respektera andras privatliv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0