ett beslut är taget

när jag startade denna bloggen 2009 var det en kul grej och ett ställe där jag kunde skriva av mig lite. När vi blev gravida med Love i januari 2011 så blev det helt naturligt att jag skrev om tankar och känslor kring det i bloggen och nu när jag har 2 barn har det varit toppen att kunna gå tillbaka i bloggen och minnas vad vi gjorde för ett år sen exempelvis.

Jag är fullt medveten om att allt som läggs ut på internet stannar där för alltid och går aldrig någonsin att ta bort men jag har aldrig riktigt tänkt på det.

på senare tid har jag tänkt mycket på om jag vill ha det såhär och har kommit fram till att det vill jag inte.

Jag vill inte hänga ut mina barn på internet med information och bilder. Så därför har jag nu beslutat att ta radera bloggen!

det känns himla skönt och helt rätt mot pojkarna :)

jag försvinner inte helt från bloggandet :) jag har startat en ny blogg där jag tänker skriva om mig och vad som händer i mitt liv förutom mina barn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0