SM dag 1

Jag är så glad för att drill SM hålls i Kalmar i år så att jag kan gå och titta, W vaknade som han brukar vid 05.30 (somnade även som brukligt vid 22.30), min plan var att tanka upp honom precis innan jag gick hemifrån men då han somnade om igen vid 07.30 och sov gott när jag behövde gå fick vi ändra i planeringen lite, H matade honom när han vaknade och nästa gång det var dags gick jag hem och ammade, tur hallen bara ligger ett stenkast bort. 
 
Jag missade tyvärr massor av program jag gärna hade velat se men så är det när man har en nyfödd, jag fick även komma hem något tidigare än tänkt då W bara skrikit hela dagen och L vaknade upp från middagsluren med värsta astma-attacken och var jättedålig. det är jobbigt att vara ensam med båda!!! 
 
Sen var det Henrik's tur att ha roligt och han åkte iväg på personalfest, jag packade ner barnen i pansarvagnen och så gick vi till hemmakväll och hyrde film och köpte lite godis :) Madagaskar 3 blev det, jag hade verkligen högre förväntningar på den "/ 
 
Imorgon kör vi dag 2 i hallen och finaldag ") 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0