sicken fredag

Denna morgon började som de flesta klockan 05.30 med att W vaknade och var hungrig :) en timme senare väckte jag övrig familj sminkade mig och gjorde frukost till L. 
 
I morse var det nämligen VIP-shopping på H&M och jag passade på att köpa lite amningslinnen till mig och några shorts till L. 
 
Därefter gick vi vidare till måsen, Henrik hann också stanna en stund innan han var tvungen att åka vidare på jobb. E & W kom också dit så det var roligt, efter några timmars lek gick vi en sväng på stan för att söva våra barn.  
 
Efter att vi sagt hej då till sällskapet så gick vi hem och fyllde på med lunch och så gick vi bort till lekplatsen och hade picknick, L var extremt exalterad över att det var en picknick för det betyder ju att man ska fika :) 
 
 
 
När H kom hem från jobbet åt vi tacopaj, så gott. Bästa fredagen på länge ^^ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0