pansarvagnen

Idag på förmiddagen var vi på öppnis. Det var Therese som bjöd med oss (annars hade vi nog inte kommit utanför dörren före lunch) L och M lekte och jag fick träffa lilla P för första gången, en otroligt söt liten gosse :) W och P kommer nog bli lika bra kompisar som M och L är.
 
Vi tog syskonvagnen dit, eller pansarvagnen kanske jag ska kalla den, barnen väger ju typ 20 kilo tillsammans plus vagnen, och att den är så bred gör att det blir ännu tyngre att typ styra, men så otroligt skönt att kunna dra runt på båda två själv utan att en av dom sticker iväg åt ett annat hål!
 
 
 
Efter öppnis så gick jag in på Coop och köpte lite fika till imorgon då Henrik ska till skälby med barnen, sen passade jag på att gå in till stan när jag ändå var ute, W behöver en keps, och jag hittade en så söt på H&M, den passade honom perfekt. 
 
Jag tog även en kvällspromenad med W i den otroligt fina vädret, superhärlig!! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0