on my own

I onsdags återgick Henrik till jobbet igen efter 4 veckor hemma, vilket innebär att eftersom Love går på dagis tisdag-torsdag, så är idag första dagen som jag varit ensam med barnen en hel dag. 
 
Tur att det regnade idag för syskonvagnen vi beställde på babyproffsen för 2 veckor sen har inte kommit än trots att den skulle kommit förra fredagen.. 
 
Vi har bara varit hemma idag och det har varit så himla skönt, slippa bråka och brottas med L för att få på honom kläder, och han har verkligen varit snäll och gosig hemma idag. 
 
Värre är det med lillprinsen som för det mesta skriker, så det är amma, amma, amma, bära, guppa, gunga och vyssa honom jag gör mest hela dagarna, men vi älskar honom galet mycket ändå, och han har faktiskt små stunder han är lugn också, tyckte mig till och med kunna skymta ett leende idag också :)
 
 
 


Kommentarer
Mormor

Så när han inte skriker ser jag hur lik han är sin mamma... det är bara den lilla spetsiga hakan som inte är Emelie upp i dagen.

2014-05-12 @ 10:55:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0