bebismys

Skrev jag igår att W sover hela natten!? Jag tar tillbaka det, snacka om att man inte ska ropa "Hej". Han somnade igår kväll vid ca 21.30 och vaknade när Henrik kom hem från jakten vid 02.30, det brukar ta ca 1 timme med amning och blöjbyte innan han somnar om, men fick inte honom att somna förrän 05 igen, då var jag rätt trött, han vaknade redan vid 06.30 igen, ögonen gick i kors. Vi får se hur natten blir. 
 
Åkte över till Öland och hälsade på Alex och lilla T, så otroligt söt liten kille, kul också att det skiljer exakt 1 vecka mellan honom och W. 
 
 
 
 
När jag hämtat hem L var det dags att börja med maten, jag håller på att fjäska inför mors dag och har lagat mat hela veckan, hehe tänkte göra kalops idag, men oduglig som jag är i köket fick Henrik ändå styra upp det hela när han kom hem, det blev riktigt gott till slut iallafall :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0