äntligen syskonvagn

Idag på morgonen när vi lämnat Love på dagis så gick Will och jag vidare till bvc för vikt och längd. 
 
Och snacka om att man har röd mjölk för lilleman väger nu 4755g och är 56 cm lång. Vi pratade även om att Will skriker så mycket och försökte reda ut vad det kan vara, men det verkar inte som att det är magknip, iallafall inte hela tiden eftersom han inte är helt otröstlig, sover hela nätterna, och är nöjd när han äter, en blandning av trötthet, behov av närhet och hunger typ. 
 
Han har dock varit lugn ganska långa perioder idag ibland flera minuter och har börjat smålé lite grann, så  skönt kanske vänder det nu. 
 
När vi hämtade hem L så bar jag W i bärselen, skönt att kunna hämta Love med vagn, men på vägen dit så ringde babyproffsen med goda och dåliga nyheter. Vagnen hade film fått hem för 2 veckor sen men det var mjukliften som dröjde, och nu hade dom fått veta att den var slut och skulle dröja 4 veckor till.  Men som tur var hade dom en annan lift som jag kunde få låna så länge tills min kommer hem, så äntligen har vi hämtat den och nu kan jag gå ut med båda barnen i vagn!!  
 
  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0