v.36

Sådär då var vecka 36 här :) jag mår otroligt bra måste jag säga, med L var jag helt slut, hade jättemycket foglossning, ont i revbenen, svårt att andas och sov dåligt, vaknade alltid vid 4-5 på morgonen och kunde inte somna om. Då hade man iofs inget annat för sig än att vänta på bebisen och vila hela dagarna :) 
 
Har foglossning nu med men definitivt bättre än sist och jag tror att bältet har mycket med det att göra, sover jättebra (peppar peppar), jobbar fortfarande!!! Mår dock lite grann illa från och till om dagarna men det är inte så farligt, har varit med om mycket värre om man säger så. 
 
Ryggen får jag väldigt ont i om jag står eller går längre men så länge jag vilar så funkar det bra ändå :)
 
Hade inget ont i ryggen med L men magen är ju extremt mycket större med liten om man jämför dom "0 så det kanske har med det att göra..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0