sjukstuga

imorse var L lite trilskig och skulle absolut inte äta frukost, speciellt inte när det var lite bråttom till dagis och man vill ju inte skicka iväg barnet utan någon mat i magen. L gnällde över att han hade ont i magen och jag försökte få honom att förstå att det var för att han var hungrig och behövde äta mat, efter mycket om och men fick jag i honom 4 små bett på ett knäckebröd och lite saft innan grabbarna var tvungna att gå.

ca 30 minuter efter att jag vinkat av L i hallen ringer dagis och säger att L kräkts, 3 gånger!!

stackars lilleman, dåligt samvete är ju bara förnamnet för att jag bråkade med honom om maten på morgonen, och han som sa att han hade ont i magen och allt "(

han har ätit och druckit riktigt dåligt och kräkts upp allt han kämpat i sig.. nu hoppas jag att vi får en lugn natt och morgondag, och såklart att jag och H slipper åka på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0