på gång

när vi väntade Love kändes det som att skötbordet, vagnen och sängen stod redo i flera månader innan han var beräknad, då hade man inget annat att fokusera på och man kunde inte låta bli :) nu har jag ju jobbat längre samt att det är en helt annan väntan när det är nummer 2. man har fullt upp så att bädda bebissäng är inte prio 1, men nu när jag är ledig och dagarna rullar på så börjar det klia i fingrarna ^^

idag började H sent så på förmiddagen hann vi rensa bland L's urväxta kläder, leksaker och röja upp lite allmänt, nu kan vi ta upp skötbordsdelen och skruva på den igen, samt inreda det :) men det tänkte jag att lilleman ska få vara med på att göra.

E & W var här och hängde med mig några timmar på eftermiddagen också, så trevligt med sällskap :)

har haft en helt annan energi idag, trots att L väckte mig vid 06 och inte var sugen på att somna om..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0