Dagen idag

Dagen på jobbet var riktigt tung idag, började med att dammsuga personalrummet och omklädningsrummen, ryggen gjorde så sjukt ont sen att det var helt galet, foglossningen har inte heller varit min vän idag.. men det slutade bra för när jag checkade ut tog Anna & jag en lunchdate på Burger King, trevligt och gott. 
 
Vi har köpt en ny vagn till L, tänkt att ha som extravagn i bilen, vi testade den till och från dagis idag och den fungerar bra, det är svårt att hitta en sittvagn som tar lite plats ihopfälld, inte har "paraplyhandtag" och som tar mer än 15 kilo i vikt, men denna uppfyller mina krav :) 
 
 
 
När vi kom hem hjälpte L min att baka, tänkte bjuda på go fika imorgon på jobbet eftersom fredag är sista dagen, chokladfudgetårta blir det, mums (hoppas jag, jag är usel på bakning). 
 
 
 
Nu ska jag ta tag i att skriva mitt förlossningsbrev som jag skjutit på alldeles för länge, men det måste med till BM imorgon så nu måste jag!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0