Dag?

var ju bättre i tisdags och jag såg hopp om att vara frisk igår (onsdag), började dock må illa på tisdagskvällen igen och Henrik undrade om jag ätit något vettigt inget dagen.. en skål kräm till lunch, kanske inte så konstigt om jag mådde illa då.

det släppte dock inte och hela natten mådde jag hemskt, hade den värsta magkatarr man kan tänka sig och trodde jag skulle kräkas flera gånger.

på morgonen så kräktes jag och sen var det igång igen :,( var totalt helt sängliggande hela dagen och ville bara dö som vanligt de senaste dagarna "(

idag är jag helt slut, Inga kräkningar tack och lov, mår dock illa och vill inte gå upp ur sängen. aptiten börjar komma tillbaka lite smått, samtidigt som jag inte vill ha någonting. det enda jag vill ha just nu är rostad macka med jordnötssmör och sylt och O'boy. har inte druckit O'boy på flera år, men nu är jag galet sugen!!



Kommentarer
Thezze

Usch vilket skit...hoppas att ni snart är på benen igen. Här är det en jobbig väntan men nu är det iaf så att om inget sätter igång i helgen (som vi inte hoppas på på lördagen) så kommer vi bli igångsatta i början av nästa vecka. Så nu ser man ett slut på det och snart har vi vår bebis hos oss =)
Stora krya på er kramar!

2014-03-27 @ 14:34:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0