BM vecka 37

besöket hos barnmorskan idag gick bra, vi gick igenom förlossningsbrevet och hon tyckte det såg bra ut :)

blodtrycket var bra, hjärtljuden låg på 147 slag, och magen mätte 35 cm :)

jag berättade att jag var orolig för att bebis inte vänt på sig än och hon sa att om hon blev minsta lilla tveksam när hon kände så skulle vi göra ett ultraljud för att säkerställa hans position. efter att hon klämt och känt en stund sa hon "det blir ultraljud" och då mådde jag typ illa av nervositet, men efter ca 2 minuter med ul så kunde hon se att bebis ligger med huvudet ner, och jag blev så grymt lättad!!
+19 kilo nu, och där sätter jag stopp, nu får det vara nog!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0