BM v.39

jag är på benen igen!! Tjohoo, har fortfarande en elakartad magkatarr som är sjukt jobbig och gör extremt ont, men jag har inte varit helt sängliggandes idag, har haft lite att stå i.

som ni vet så går tiden snabbt och igår gick vi in i vecka 39! Och jag har idag varit hos barnmorskan och kollat så att bebis och jag mår bra :)

och allt är så bra med oss så jag är nästan i chock! mitt blodtryck började i denna veckan med L vara högt men med lillebror så var det strålande, magen mätte 37 cm och hans hjärtljud låg på 150 slag. han ligger fortfarande med huvudet ner men är inte fixerad, nu kommer det bästa!! Jag hade bara gått upp 0,5 kilo sen sist och jag trodde knappt mina öron när hon sa det :') (jag ser inte vågen själv för magen) +19,5 kilo nu då.

för första gången slapp jag lämna blodprov, och även urinprov, jag är så glad att allt är så bra, är inte van vid detta sen min förra graviditet då fick jag bara negativa besked hela tiden "/

under helgen är mitt mål att packa BB-väskan!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0