ääh vad fan!!

när jag vaknade igår mådde jag illa, ville inte gå upp ur sängen, men L behövde frukost och jag trodde illamåendet skulle gå över om jag också fick lite mat i magen, det gick dock inte över och när jag kräktes insåg jag att det var kräksjuka jag hade åkt på "w

kräksjuka är ju såklart aldrig roligt, men när man är gravid i vecka 38 och har en understimulerad 2,5-åring hemma.. jag ville bara dö!!


idag mår jag bättre, mår illa och är sängliggande men orkar ändå sitta upp lite.

tur att L fortfarande är så liten att han inte fattat detdär med tranan för jag är en person som älskar traditioner, men iom sjukdomar på senaste så orkade jag inte dona med att hänga upp strumpa och sånt, tur dom firar tranan på dagis idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0