sommarlov

idag var det efterkontroll hos min gamla BM, lite mysigt att personen som har hållt koll på bebisen i magen hela graviditeten får träffa bebisen utanför magen också :)

jag gick igenom "besiktningen" och allt var jättebra. hon ville att jag skulle ha gått ner 10 kilo såhär efter 2 månader och jag har gått ner 19 kilo så det var mer än godkänt, skön revansch efter all vikthets även denna graviditet. 8 kilo kvar till startvikten med W, sen ytterligare 10 inte lika peppiga kilon kvar till startvikten med L.

nu har L gått på sommarlov och så även H så nu hoppas jag att vi får en riktigt bra sommar tillsammans med massa skoj :)

imorgon är det ju midsommarafton och den ska firas hemma hos pojkarnas kusin L som fyller 1 år!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0