sjukstuga

både Henrik och jag vaknade upp med ett ryck vid 02.30-tiden i natt, av att L kräktes. chocken att bli väckt så mitt i natten är inte rolig alls, sen att börja byta lakan och duscha av pojken osv innan man kommer i säng igen är heller inte kul. 3 gånger kräktes han inom 1 timme ungefär. W vaknade såklart också mitt i allt ståhej och när jag satt och ammade honom (så trött så ögonen gick i kors) tänkte jag "hur tusan kunde han kräkas?, vi har ju inte träffat någon sjuk... Vi har ju inte träffat någon alls..!! ..? ..? zZzZ.. MEN VISST FAN! Vi var ju på öppna förskolan igår" fattar inte hur jag kunde glömma det!

sen sov han till 9.30 idag och efter det har han mått bra, ni hoppas jag att han inte kräks mer, har varit med förr om att det kommit ned ett dygns mellanrum!

själv har jag en släng av någon annan sjukdom, ont i halsen, snorig, ont i kroppen och huvudet. har haft frossa både i natt och idag, så ont i kroppen att jag inte ens orkat bära W.


hoppas på bättring imorgon, God natt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0