samtal

min lilla W har redan börjat prata!! hihi ne då, men han ljudar "mamma" när han är ledsen, så himla gulligt ")

idag hade jag "mammasamtal" på bhv (tänker att jag ska börja använda det riktiga namnet nu och inte bvc) och vilken skillnad det var att fylla i den där lappen nu och när L var bebis, mådde inte alls bra då, och kände mig inte hemma alls i mammarollen men nu är det helt annat!!

tycker iof att det är småjobbigt att ha två barn för man har verkligen fullt upp hela tiden och noll(!!!) tid för sig själv men samtidigt är det helt underbart!!

imorgon är det sista dagen på dagis för Love, känns lite konstigt att han inte ska gå på dagis på två månader nu men förhoppningsvis saknar han det väl inte allt för mycket "_


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0