tisdag

idag tänkte vi att vi skulle åka till stranden en stund, gräva lite i sanden och bada lite. Vi kom till stranden och L hann gräva i typ 5 minuter sen kom några killar och informerade alla på stranden om att det hade skett ett oljeläkage och det var badförbud.

Vi åkte vidare till skälby och lekte istället och tittade på getterna, L var till och med inne och klappade grisarna :)







Vi åkte ut till mamma en sväng också för att kolla lite grejer inför loppisen på lördag.

båda barnen somnade i bilen på väg hem (20.00) L la jag in i sängen direkt och han sover för natten, W sover också fortfarande- i bilstolen! och jag trodde att han skulle vakna.. men nu 3 timmar senare börjar jag fundera på om han kanske också somnat för natten "/ nu tänker jag gå och lägga mig iallafall så vi får se om han vaknar när jag lägger över honom i hans säng.

H är hemma hos en kompis och äter jordgubbstårta, fusk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0