världens bästa egentid

stackars Molle blev sjuk igår kväll och fick ställa in middagen och bion, tråkigt men Henrik och jag fick trevligt ändå :)

efter vi lämnat Love hos svärisarna gick vi och åt middag på "table 20" det blev en trerätters, toast Skagen till förrätt, Black & White med potatisgratäng till huvudrätt och blåbärs cheesecake till efterrätt, det var otroligt gott och vi hade riktigt mysigt.




bion, 100-åringen var dock inte någon sensation, den var verkligen inte dålig men inte heller i min smak, blev några skratt men inte mycket mer än så.

så skönt det var att sova ostört, drygt dock att man inte fick sova ut på morgonen, men BM besöket var redan vid 8.15 så det var bara att kliva upp.

jag fick skit för att jag gått upp alldeles för mycket i vikt, 10 kg redan så dask på fingrarna hade jag väntat mig, något högt blodtryck också men förutom det var allt superbra.

hjärtat slog 143 slag i minuten, magen var 27 cm och helt normalstor, järnvärdet och övriga värden var toppen. på fredag måste jag dock göra ett glykos test eftersom jag är överviktig.

efter BM åkte vi till espresso house och åt frukost, så himla gott. sen ett litet ärende på banken innan vi hämtade vår lilla goding igen :)




Love hade dock kräkts massa inatt hos farmor & farfar men verkar tack och lov må bättre nu så det blir bara hemmamys för oss resten av dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0