v.31

Hej!
vecka 31, bebis är ca 40 cm lång och väger ca 1,7 kg, nu växer han inte så mycket på längden mer utan fokuserar på att lägga på sig hull så han är riktigt rund och go när han kommer ut :)

imorgon är det dags för BM besök igen och jag är lite nyfiken på om han har vänt sig med huvudet neråt än. han bökade igår natt och höll på med något så jag kände puffar och knuffar överallt i hela magen, som om han gjorde en hjulning där inne, i morse kände jag hugg, ilningar och stick i underlivet vilket är en vanlig känsla när huvudet ligger och ruckar i bäckenet.

Vi får se imorgon, Love vände sig inte förrän i vecka 36 typ så det var en hårsmån ifrån vändningsförsök "/





nu ska jag jobba hela dagen/kvällen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0