stora killen

Love sover så bra i sitt rum och oftare blir det hela nätter, ibland kommer han in redan vid 2-tiden men på senaste tiden har det blivit mer och mer mot 6-tiden, sen sover vi till 8 i vår säng.

i morse vaknade jag vid 7.40 och insåg att Love fortfarande sov i sin säng :) somnade om till 8.45 och när jag vaknade låg han fortfarande i sin säng, men tyckte mig höra honom ligga och sjunga, vid 09.10 kom han in och stolt pekade på sitt rum och sa "Ove sovit där inne" :) rejäl sovmorgon tog han den lilla prinsen men det var skönt.

sen gick L och jag till affären och köpte kesella hallon, blåbär och juice medan H gjorde amerikanska pannkakor, bästa frukosten jag vet :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0