jag är fin ")

alltså sexig är ju det sista man känner sig nu för tiden, med stödstrumpor, foglossningsbälte, en gigantisk mage (full av bristningar), svullna fötter, fingrar och dubbelhaka som gör att man inte kan titta neråt, samt att man går som om man skitit ner sig..

hade en gammal bekant inte på jobbet idag som sa "vad fin du är!!" Jag blev så chockad och trodde jag hört fel att jag sa "vad sa du??"

då upprepade hon det igen, och jag blev helt mållös men tackade, efter en stunds tystnad sa jag att jag blev lite chockad men så otroligt glad av det hon sa.

det enda jag får höra nu för tiden är "vad stor du är!!" "säker på att det inte är tvillingar??" "dags när som helst nu va!?"

bebis har blivit riktigt hårdhänt på senare tid, skriker till helt plötsligt för att han buffar så hårt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0