åka buss

ledig dag nummer 2, jag & Alex hade bestämt oss för att ses så jag och Love åkte över till Öland. tänkte vi skulle åka buss då L tycker det är spännande :)

dock hade han en extremt trotsig förmiddag och gjorde allt för att bråka och tex slippa undan kläder. det spelade ingen roll hur mycket jag försökte locka med att vi skulle åka vagn och buss, och leka med Signe & Juni.. han bara trilskades.

vid 12(!!) hade vi äntligen lyckats ta oss ut och när vi kom till busshållplatsen såg jag att vi missat bussen precis, fick vänta ca 20 minuter på nästa, Love förstod dock inte varför vi inte bara kunde ta någon av de andra 26 bussarna som åkte förbi och trodde nog att jag försökte lura honom på något vis ^^ men efter att han ropat "lilla bussen vart är du?" en stund så kom den äntligen :)

trevligt hade vi och tiden gick fort, vid 17 kom Henrik och hämtade oss och så åkte vi och handlade en snabbis, väl hemma gjorde vi hamburgare till middag.

imorgon är det jobb igen, då ska jag testa att ha mitt foglossningsbälte på mig och hoppas att det underlättar något iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0