tillbaka hos barnmorskan

på återbesök hos barnmorskan idag för att ta nytt blodtryck, fick inte veta vad trycket låg på först, hon bad mig bara att gå ut i väntrummet en stund, efter en kvart fick jag komma in igen och hon tog ett nytt tryck, då hade det sjunkit till 140/100. igår låg det på 120/95.

hade det varit 140/105 hade jag blivit stickad till förlossningen men nu var det inte mycket mer att göra än att åka hem och fortsätta vänta på bebisen.

hela dagen idag har bestått av tårar känns det som, vilket enligt min BM tyder på att det är nära nu. åkte på en förkylning för ca en vecka sen och den blir bara värre för varje dag. snorig, slemmig, rivig i halsen och hosta, ingen höjdare alls nu, vet inte ens om jag skulle orka föda nu om det skulle dra igång.

Ja jag är lite eländig idag, är så trött så jag orkar inte annat än vila, finns ingen energi alls.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0