tiden rullar på

nu har vi haft Will hos oss i 9 dagar, något som är olika på att få sitt första och sitt andra barn är att tiden fortfarande rullar på, så trots att vi ändå lever i en bebisbubbla så har vi varit och firat påsk hos båda familjerna och donat med lite andra grejer för Love's skull.

jag är förvånad över att jag ens orkat ta mig utanför dörren då lilla W är en väldigt sällskapssjuk bebis som vill vara väldigt nära hela tiden, så sömn har varit en extrem bristvara, förutom det är han väldigt snäll och äter mest hela tiden :)

inatt däremot har jag sovit som en prinsessa då både jag och bebis slockna vid 21.30 och sov 2 timmar, somnade om vid 00 och sov 2 timmar till. bara här har jag i princip sovit ner än jag gjort under de andra 8 dagarna tillsammans, men så somnade han om och sov från 02.35-06.20. hoppas, hoppas det håller i sig så det inte vara var en engångs grej "/

storebror har reagerat så mycket bättre än jag någonsin vågar hoppas på, han kommer med nappar, filtar och gosedjur de få gångerna han är ledsen och vill gärna hålla honom, jag är så himla glad att Henrik är hemma och kan spendera tid med honom då jag är en mjölkmaskin mest hela tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0