sista dagen bara vi

I lördags hade vi en lugn dag hemma, helt plötsligt ville Love kolla på hönorna, så vi åkte till skälby för att titta lite på djuren och ta en lekvända på lekplatsen där. 
 
 
 
 
Jag kände ganska mycket sammandragningar hela tiden men inget som gjorde ont. 
 
Vid 18.30 tiden börjar jag känna molande smärta i magen och Henrik och jag bestämmer oss för att köra hem Love till svärisarna ifall det skulle hända något under natten. 
 
Vid 01.30 vaknade jag och hade ganska ont, började klocka och hade då 7,5 minuter mellan värkarna som höll i ca 1.30 minuter. Kände mycket hjärtklappning hela tiden och bestämmer mig vid ca 04.30-tiden för att ta blodtrycket, men på maskinen står det bara error, väcker Henrik som får hjälpa mig, men samma sak även när han tar. 
 
Ringer förlossningen och berättar läget, värkarna är även nere på 4 minuter emellan men dom vill främst att jag kommer in för att kolla blodtrycket. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0