fullt upp

idag har jag haft fullt upp, började förmiddagen med att gå in till stan, letar efter en fin filt till bebis, har grymt många som jag köpte till Love när han var bebis, är lite filt-tokig men vill ju att lillebror ska få en egen filt.. hittade dock ingen som föll mig i smaken. däremot hittade jag lite fina kläder på Lindex.

på ett sätt var det så skönt att komma ut på en promenad, men samtidigt så himla jobbigt, stan ligger ju oförskämt nära och jag är ju snabb som en snigel men ändå var jag helt svett när jag kom hem ^^/

så, helt slut slängde jag mig i soffan och kollade på ett avsnitt av ryttareliten, och efter den vilan var jag tvungen att göra lite nytta. städa upp i köket, tömma diskmaskinen, fylla diskmaskinen, äta lunch, förbereda middagen, inventera kylskåpet och sen åka och handla.

lyckades klaffa allt enligt tid så när jag packat in varorna i bilen var det dags att hämta Love på dagis.

och en dag till har jag gjort idag, något som skulle gjorts i helgen, packart BB-väskan!! den är inte 100 klart men skulle bebis vilja ut inatt så skulle vi klara oss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0