foto till tidningen

I fredags var lilla familjen med i tidningen och jag är så missnöjd med bilen. Vi tänkte passa på att ta bilen när vi ändå var på återbesöket på sjukhuset då när Will var 3 dagar gammal, det är gratis att ta och fotografen fixar med allt till tidningen, men man kan köpa fotot, vilket var tanken, kul med ett kort på hela familjen när minstingen är nyfödd. 
 
Love är dock inte så förtjust i arrangerade grejor och detta var självklart inget undantag, han flippade ur direkt och började gråta när fotografen började placera ut oss. Henrik var tvungen att hålla i W eftersom jag hade svart och lilleman marinblå så det inte blivit bra om jag höll honom, L vägrade att sitta i mitt knä, vägrade sitta uppe på bordet, han skulle bestämt sitta själv på pallen, jag kunde inte stå bakom för då blev det ett jättekonstigt glapp mellan mig och övrig familj. När vi försökte få L att ex sitta i mitt knä så storbölade han och sprang ut ur rummet, det sista man vill är ju att ha rödgråtna ögon och kinder på familjefotot. 
 
Fotografen tyckte att vi kunde ta på bara mig, Henrik och Will men det hade aldrig känts bra, att Love inte skulle få vara med och att bara ta på bebisen är heller inte aktuellt för mig, tycker det är det tråkigaste som finns när man tittar på de nyfödda i tidningen och det är bild på bara bebisen.  
 
Så! Det enda alternativet var att Love fick sitta på pallen och jag fick sitta på en stol bredvid och flika in lite märkligt.  
 
Så jävla ledsen över att det inte blev som jag tänkt mig, Vi valde kortet som blev bäst på barnen, vinner inte var till min fördel, jag ser inte ens glad ut, plus att mitt ansikte fortfarande är svullet sen graviditeten. Vi köpte inte kortet!!
 
 
 
 


Kommentarer
thina

Men bilden på barometerns webb är bättre än den i tidningen och Love ser "glad ut". Och så dålig är den inte "fröken perfekt".

2014-04-27 @ 20:34:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0