dagen D

Idag är den stora dagen här, dagen D :) när jag väntade L var det den dagen man väntade på, och jag minns hur besviken jag blev när bebisen inte kom den dagen det var sagt. Nu vet jag bättre, mina bebisar kommer inte när dom ska, så nu ser jag mer på denhär dagen som att nu börjar slutet, nu är jag en tickande bomb som kan föda när som helst och gör jag inte det är slutet här på riktigt om typ 2 veckor :) ut kommer bebisen iallafall! 
 
 
 
Idag har vi fixat lite av det sista, köpt nappar som jag verkligen hoppas att bebisen ska ta, vill inte ha en till bebis som inte tar napp utan använder sin mamma som napp. H har bäddat sängen och hängt upp en söt sängmobil. 
 
Ikväll var jag faktiskt ute och åt med några från jobbet, så himla mysigt, imorgon blir det ett besök hos barnmorskan, hela familjen ska med denhär gången :) kul, Henrik har inte varit med sen inskrivningen!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0