stress

jag avskyr verkligen stressen!! kom hem från jobbet vid 20.40 igår, tackade svärisarna så mycket för att dom tagit hand om Love. hoppade in i duschen, åt 2 mackor och gick och la mig.

00.15 vaknar L och kommer in till mig, helt hysterisk är han, skriker och gråter och är helt vild.. när jag väl fick honom lugn höll det i 5-10 minuter sen var han igång igen. vid 04-tiden fick jag nog och bara somnade. men vaknade gång på gång av att Love grät och väckte mig. när han väl somnade kollade jag på klockan och den var 06.50 så det var dags att gå upp.

väckte Love när han sov som bäst och fick iväg honom till dagis, bara 10 minuter för sent. när jag gick därifrån kände jag hur tårarna rann och jag började fundera på varför jag grät egentligen. måste varit all utmattning, frustration och lättnad som släppte.

hade en stund på jobbet då jag hann äta lite frukost och ladda om till jobb-Emelie.

det är tufft att vara ensamstående, hatar stressen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0