pjuuuh vilken dag

egentligen ledig idag, och idag börjar älgjakten så dagen började någon gång mitt i natten då Henrik gick upp, riktigt tidigt. sen stökade han runt och det kändes som om han aldrig åkte.

min klocka ringde 06.00, trött som en gnu gick jag upp och försökte få i mig lite yoghurt, sen väckte jag L, klädde på honom, hoppade in i bilen och lämnade honom på dagis strax efter 7.

jag åkte vidare till jobbet för personalmöte och ett par timmar senare hämtade jag hem L igen, efter lite vila och lunch åkte vi till ÖF några timmar.

väl hemma igen hade Dick kommit förbi så jag släppte jag bara av L och åkte vidare för ett besök på vårdcentralen, samt köpte present till kusinen L som döps på söndag.

när jag kom hem igen åt vi lite mellanmål och lekte en stund och så var det dags för mig att gå på föräldramöte på dagis

var hemma 19.30 igen, tackade barnvakten så mycket för hjälpen, nu är jag dötrött och somnar nog vilken sekund som helst.



bilden är från förra veckan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0