lördag

idag var det öppning/stängning för min del på jobbet, det var rejält drag idag och mycket att göra, kul.

vid 16.45 när jag stod i kassan blir allt helt plötsligt kolsvart, hela butiken, kassorna, allt bara dör. strömavbrott! Vi fick fösa ut alla kunder och avvakta utanför butiken. efter ca 40 minuter beslutade vi oss för att stänga för dagen, det lät inte som att strömmen skulle komma igång igen på ett bra tag och vi hade bara ca 30-40 min kvar ändå innan stängning.

på vägen hem såg jag att hela stan var mörk, Inga lampor lyste någonstans. och hemma hade H tänt ljus i hela lägenheten, mysigt.

vid 18-tiden kom strömmen tillbaka igen, så skönt. Henrik åkte iväg och storhandlade och jag och Love myste hemma.

glöm inte att ställa om klockorna ikväll!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0