ledig söndag

bebisar och småbarn kan ju som vi alla vet inte klockan och det är ju extra drygt dessa dagar då man ställer om klockan, Love däremot fattade grejen och sov till 07.20 idag alltså "egentligen" 08.20, han som nästan alltid vaknar 06.30-06.50 annars.

Vi åt världen bästa frukost amerikanska pannkakor med hallonkesella och blåbär 😛 mätta i magarna åkte lilla familjen ner till kollo och plockade de sista äpplena och plockade in utemöblerna.






Love som i vanliga fall är ett utebarn, blir ett litet stugbarn när vi är på kollo, han hänger jämt inne och håller koll på att allt är som det ska.




här tog jag en spontan bild precis innan jag gick ut, ogillar att se ut som jag är i vecka 32 när jag bara är i vecka 17 och det i princip bara borde börjat synas 😒 när kunder på jobbet frågar när jag "ska ha" är det faktiskt pinsamt att säga april, se dom tänka efter och inse att det är ett halvår fram. nu ska jag ta tag i tvättkaoset i bakgrunden som stått sen i torsdags!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0