ensam

efter jobbet vid 18 var jag tvungen att åka och handla lite snabbt, sen åkte jag hem till svärisarna och hämtade min son, är så tacksam att Love's farfar kunde hämta honom idag också så han slapp gå till 18.15

på vägen hem somnade L och det fanns ingen parkering så långt ögat nådde så jag fick parkera vid simhallen. hade det jag handlat, min väska, L's ryggsäck och L att bära på hem. L vaknade som tur var till så han gick själv.

när jag kom in insåg jag att jag hade glömt min mobil i bilen, åååhnej!

packade ner L i vagnen och gick och gick bort till bilen igen och hämtade telefonen.




imorgon kväll när jag kommer hem från jobbet kommer Henrik vara hemma, och jag är så glad för det, jag längtar efter honom så himla mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0