älskade lillesyskon

det har hänt någonting jättestort i vårt liv!

den 28 juli fick Henrik och jag veta att vi ska få en bebis till våren!!

vi är så himla glada och ser så mycket fram emot lillesyskonet som beräknas födas den 9 april :)




jag har precis som när jag väntade Love mått riktigt dåligt och varit tvungen att bara sjukskriven från jobbet, därav den något tunna uppdateringen här. jag mår tack och lov inte så illa längre men kräks fortfarande ibland, oftast morgon och/eller kväll.

och vc besöket i måndags var också pga graviditeten, bebisen ligger lite oturligt och trycker så jag har jätteont i ryggen och ner i hela benet, inget att göra åt dock, bara äta alvedon och jobba på.

idag är vi i vecka 16 och jag har fått kommentarer om "magen" sen vecka 13, av en människa jag inte känner.

det är dock inte tvillingar där inne utan bara en pyttebebis och massa mat, det är nämligen det enda som hjälper mot att inte kräkas- äta hela, hela tiden!!




<3


Kommentarer
Tove

Vaaa! *chockad* fast ändå inte.. :)))
Men åh vad kul och vad fint, jag hälsar grattis till hela lilla familjen!!! :)

Kramis!

2013-10-21 @ 22:11:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0