2 år

tänk att vi är föräldrar till en tvååring nu :) i måndags morse kändes han dock som en 14/15-åring, när vi skulle väcka honom med födelsedagsång så drog han bara upp täcket över huvudet och somnade om ^^ men han var nyfiken på hans paket så han kom upp tillslut.






efter lite frukost mötte vi upp morbror Dick och gick bort till Leos lekland.













när det var dags för lite lunch valde Love att äta köttbullar och pommes, jag åt en av de godaste hamburgare jag någonsin ätit med bla fetaostcreme, soltorkad tomat och rödlök.




sen lekte vi ett par timmar till














när vi hängt där i 5 timmar var mamman rätt mör medan Love säkert kunnat stanna till stängning, jag bestämde att det var dags att gå hem och jag hann inte mer än att sätta L i vagnen så somnade han :) kvällen avslutades med grönsaker och dipp , Love fick en rolig födelsedag





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0