stl 50

när jag väntade Love köpte jag mängder med kläder i storlek 56 och uppåt, fick sån fruktansvärd ångest när jag tittade på de där pyttekläderna då jag tänkte mig att jag skulle föda en jättestor bebis och alla dedär kläderna jag köpt skulle vara alldeles för små och då inköpta i onödan.

Jag fick en chock då en alldeles liten pojk kom ut med ynka 51cm och 3770g, ja det är ju inte jättelitet egentligen men om man jämför med vad jag hade tänkt mig så var han pytte pytte :)

kläderna i 56 var ganska stora på honom, men han tog igen det genom att byta till storlek 62 redan vid 6 veckors ålder ;)

underbara Love i en något stor body på BB





till lillesyskonet vet jag lite bättre, och iom att vi har alla Love's kläder kvar så behöver jag (tyvärr) inte köpa så mycket nytt, men lite eget måste liten få.

så jag har köpt en tröja och byxa i storlek 50 som bebisen kan ha i början men sen blir det 56 i resten.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0