måndagsdag

på förmiddagen idag åkte Love och jag till öppnis där det idag var sångstund, Emma och Wilma var också där. efter öppnis följde vi med E & W hem på lite fika. W har en pool med bollar som L tyckte var extremt rolig att leka i






när vi skulle cykla hem började det ösregna så när vi väl kom hem var både jag och L genomblöta, och L hade otroligt nog somnat i regnet så det var extra knepigt att lirka av honom de blöta kläderna när han sov "/

H&M på på Ölands köpstad ska slå igen så dom sålde ut allt för 50% nu, åkte dit för att se om det fanns några "dagisbyxor" till Love, men det fanns inga kläder alls till honom som föll oss i smaken, utplockat var bara förnamnet. men däremot kom jag hem med 4 par mammabyxor till mig själv, till ordinarie pris hade dom kostat 1096:- jag betalade 400:- så det var jag otroligt nöjd med :D

nu blir det jobb resten av veckan, längtar redan till min lediga helg ❤ för sen dröjer det till 7/12 innan jag har helt ledig helg igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0