fredagsmys

igår var det en såndär riktigt bra dag :) hängde på öppnis en stund på förmiddagen. vid 12-tiden hämtade Love och jag upp min mormor för att åka vidare för att fira födelsedagsbarnet- min mamma!

hon bjöd på god lunch, tårta och trevligt häng. vidare där ifrån hämtade vi H på jobbet och åkte för att handla en snabbis.

på kvällen gick Alexandra, jag och en kompis till henne ut och käkade riktigt god mat och avslutade det med hungergames- catching fire! så ruskigt bra.

det är ju inte så ofta man sitter helt still i 2,5 timmar, kollar man på TV hemma ränner man ju ändå runt och fixar och donar, så jag njöt inte bara av filmen utan även en tokig bebis som sparkade på som bara den. har aldrig känt liten sparka så mycket innan men som sagt så sitter man ju inte ofta still så länge.

får sån energi, och njuter så mycket av att komma ut och vara bara jag en kväll någon gång ibland ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0