blä

åkte på halsont och förkylning för ca 2 veckor sen, det var inte så farligt och jag kunde jobba på som vanligt, i torsdags utvecklades det till en annan typ av halsont och jag började småhosta. under helgen utvecklades det till en extrem rethosta och den sitter i som berget och blir inte bättre, åkte till apoteket ikväll och kollade hostmedicin men det finns ingen gravida får ta, typiskt, bara härda ut då.



så fruktansvärt irriterande bara, den killar och retar halsen hela tiden och jag hostar typ tills jag spyr 4 gånger per minut. man blir rejält matt och orkeslös när man i princip inte får något syre upp till hjärnan.

Love stackarn har bara fått vara inne och kolla film då jag som sagt inte orkat mer, åsnan i Shrek är himla kul tycker han ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0