advent närmar sig

det är totalt kaos på jobbet såhär dagarna innan advent, det är samma sak varje år men ändå får man lite av en chock när man helt plötsligt står med alla kassor öppna och köer ner genom hela butiken. men det är så otroligt roligt!! :)

det blir att jobba några timmar imorgon också och efter det så ska H & jag gå på julmarknaden på slottet ❤ det kommer bli så mysigt.

när jag satt och väntade på bussen idag och pillade med telefonen i ren tidsfördriv då var det en farbror på samma busshållplats som sa till mig "du har mycket information i dendär plattan!" och när jag höll med om det så sa han lite stolt "jag kan ringa med min", sen bad han om ursäkt för att han stört mig. Jag vet inte alls vad han ville få ut av det hela, om han ville ge mig information om vad min telefon kan göra, eller hans. dagens farbröder..





Kommentarer
Madde

Han var nog bara lite pratsugen. Tror att många äldre är det :)

2013-11-30 @ 07:12:16
URL: http://minbebis.com/blogg/medei


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0