Stress

Igår var det en riktigt stressig dag!

Love's dagis var stängt pga klämdag så han skulle gå på svärdsliljan istället. H skulle ha bilen så min plan var att cykla bort med L och sen direkt till jobbet därifrån.

På morgonen kommer jag på att jag glömt L's cykelhjälm på hans dagis (faaan), bara att tänka om planen. Okej vi får ta vagnen bort, sen får jag gå hem igen och hämta cykeln. När det är dags att byta en sista blöja och klä på L ser jag att han har fått någon typ av allergichock över hela kroppen och han kliar sig som en tok överallt!!

Hör av mig till H och spånar på om det är att jag glömde olja in honom efter badet i torsdags kväll, en något sen reaktion på vaccinet eller reaktion på pyttemängden müsli han fick smaka av mig till frukost!!

Helt plötsligt hade tiden sprungit iväg och det var bara 10 minuter till han skulle lämnad på dagis! Jag typ sprang bort med honom och så hem igen, hoppade på hojjen och hann precis i tid till jobbet! Pjuuh!

Det första jag hörde när jag kom dit var "välkommen till kaoset" ooh jisses vad vi hade att göra igår må jag säga!! Kul! Men det var grymt skönt när det lugnade ner sig vid 18-tiden och man kunde börja andas normalt igen!! ^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0